joi, 18 decembrie 2008

Geneza

De multe ori am cochetat cu ideea de a-mi face un blog. pana de curand i-am rezistat cu inversunare acestei idei insa acum am cedat . de ce? nici eu nu pot spune. nu e ceva util la prima vedere (cel putin nu pentru mine). nu imi face cafeaua dimineata, nu ii da pisicii de mancare... de fapt nici nu pot avea asa niste pretentii nerealiste de la un biet blog. adevarul este ca blogul meu nu are niciun scop prestabilit, il voi lasa la mana destinului. exact ca in viata, cu minime interventii din partea mea. vedem la sfarsit ce va iesi, daca va fi avut vreo utilitate sau nu. cand va fi acel sfarsit al blogului? cine poate sti? nimeni deocamdata...

bine, bine am zis apoi, dar daca as avea un blog, cum ar trebui sa fie? sa ma gandesc...cred ca ar trebui sa fie micut ( sa nu scriu prea des in el - cred ca asa ar fi cel mai potrivit pentru toata lumea), primitor, nici prea calduros dar nici rece ca o zi de decembrie si neaparat sa miroasa a tei inflorit si a cafea. da, da, da, ar trebui sa fie ca un colt de lume ideala. lumea mea mica si egoista. si sa fie mereu numai ora 9 dimineata si neaparat sa nu existe ziua de luni. daca tot imi creez o mica lume macar sa fie pe gustul meu :P sa revin la descrierea blogului...asaaa...blogul meu ar trebui sa fie ca o amintire placuta din copilarie, ca cel mai bland zambet pe care l-ai vazut vreodata...cate pretentii am, of. ramane de vazut daca reusesc sa-l fac asa cum imi doresc, in timp.

acum vine partea cea mai grea. este decisiva. ce as scrie aici? hmmm...cred ca doar cateva impresii. una azi, alta peste cateva zile, mici amintiri recente, orice se iveste si imi pare mie ca trebuie mentionat si discutat. fiecare postare va fi un suvenir al zilei ce a trecut, al intamplarii ce tocmai s-a sfarsit, al actiunii care s-a finalizat, vor fi suveniruri ale unei existente...

si pentru ca toate acestea trebuiau sa poarte un nume si pentru ca eu nu am avut alta idee mai buna, am imprumutat (in mod nemeritat, e drept) titlul cartii ilustrului Rene Leriche: "Souvenirs de ma vie morte".

Bine te-am gasit, cititorule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa un suvenir: