joi, 24 septembrie 2009

Funny, isn't it?

Intamplator, am descoperit o sursa neasteptata de umor. M-am amuzat vreo 5 minute ca si cum as fi citit un thread cu bancuri :)

Gata, gata, sa share-uiesc deci informatia: click aici .

Exact! Nu e nimic altceva decat blogul meu tradus in engleza cu Google translate. Surprinsi de calitatea traducerii? Uhm, eu n-am fost, dar m-a amuzat la culme, incepand cu traducerea motto-ului blogului care, de la Google citire, suna cam asa: "Now-nşiră hospital scenes ... " :)

Si acum o mostra de intelepciune Googaliana pentru a ramane in analele blogului. Astfel, primul paragraf din postarea "Sunny days", in traducerea lui Google, suna cam asa:

Well, a lot of time has passed since I have not written p-acyl. Posts about residential and other similar stressuri not enter into discussion: P To be honest I did not even now who-knows-what fancy blogareala ... Since the atmosphere Balak me lazy holiday and do not want to give it up is not really necessary (ie from October 1).


Funny, isn't it?
Mie asa mi s-a parut :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa un suvenir: